Onni tuli postissa

Jos joku vielä miettii, kenelle osui kevään paras sny-pari, voi lopettaa miettimisen nyt - se nimittäin on minulla! Posti toi eilen illalla aivan ihanan paketin. Epäilen parini olevan ammatiltaan ajatustenlukija, niin nappiin paketti napsahti!


Se sisälsi todella ihanan väristä Cascade Yarnsin Heritage-lankaa...


...Kouvolan lakritsia, lakuteetä, KnitPron koivuiset 15 cm sukkapuikot (neulon aina 15 cm puikoilla, ne sopivat pieniin käsiini paremmin)...


...ja maalattavat munat Huitulalle, parini sanoin: "pojalle pientä puuhaa niin saat ehkä hetkeksi istahtaa itse käsityön kanssa omaan nurkkaukseen =)". Todella ihanasti ajateltu!


Tämä lanka on niin kauniin väristä ja aivan ihanan tuntuista! Tästä pitää kyllä tehdä jotain erikoisihanaa ihan itselle.


Paljastan muuten, että yleensä yhden onnistuneen otoksen takana on parikymmentä tällaista:

Lulu on vähän linssilude. Ja viettää muuten tänään kolmevuotissynttäreitään. Onnea Lulu-puluseni Ekstrarapsutuksia luvassa!

Valtavat, lämpöiset kiitokset ihanalle parilleni ihanasta paketista, kaikki elementit olivat todella mieleisiä ja hihkuin eilen illalla innosta ja ihastuksesta hypistellessäni sisältöä. Kiitos myös mukavien ulkoiluhetkien toivotuksista, aurinkoiset ilmat on kyllä tullut hyödynnettyä hyvin pitkälti pihalla - märällä ja kylmällä säällä tuli kökittyä ihan tarpeeksi neljän seinän sisällä! Ihania aurinkoisia päiviä sinne sinullekin, ja kaikille muille lukijoille myös - se on kuulkaas nyt kevät!

Kommentit

  1. Voi, toi Heritage on ehkä ihanimman tuntuista lankaa mitä vaan voi kuvitella <3 Mulla on ollut sitä 4 vyyhtiä.. mihinköhän ne hävis. :D Sukiksi pääsi ainakin osa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä puristelin ja silittelin tuota vyyhtiä koko eilisen illan, kun se on niin ihanaa :D Sukkia minäkin tästä vähän suunnittelin :)

      Poista
    2. Mä kans hipelöin, kun tuota sillon joskus tilasin :D Tulee varmasti upeat sukat :) Tuo väri on kyllä herkku!

      Poista
  2. Näitä ihania ja ajatustenlukijoita taitaa useammalla olla parina =D - SNY 7

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näin mäkin olen ymmärtänyt, kun olen muiden postauksia käynyt katsomassa! Tosi ihania paketteja on nyt ollut liikkeellä!

      Poista
    2. Tähän pakko kommata sen verran että ennenkuin kiikutin poikani ratsastamaan oli pakko pyörähtää "luukun" kautta kun viesti tuli varttia aiemmin :) paketin purkasin pikapuolin autossa kun en malttanut kotiin asti :D meillä muuten leivotaan mokkapaloja viimeistään ensi viikolla ;) tutustun illalla kotosalla vielä tarkemmin lankatuttavuuksiin mutta ihanat pirteät värit :) kiitos <3
      ja ihanaa kuulla että paketti oli mieleinen Jutalle :) sny 21

      Poista
    3. Niin nyt pitää vielä sen verran varmistaa, että minähän en lähetä paketteja sinulle, vaan joku ihan muu, salainen ystävä :) Mutta aivan ihanan paketin olit sinä minulle kasannut, kiitos sinulle! ♥

      Poista
    4. juu niinhän se menee eihän ystävä muuten salainen =) uskoakseni kiitokset menee silti perille ;)
      sny 21

      Poista
  3. Oi, Heritage on kyllä ihanaa lankaa! Yhdet sukat olen siitä tehnyt ja lisää olis saatava. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun on nyt saatava tuo mun suuri harmaa työ äkkiä valmiiksi, että pääsen tekemään sukkia siitä, vähän jo polttelee mutta lupasin itselleni etten uutta aloita ennen kuin se on valmis! :)

      Poista
  4. Oih ja voih <3 Ja tuo kissan osallistuminen kuvaamiseen on aika tuttua...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kumma, miten se aina tunkee siihen kiehnäämään kun pitäisi ottaa jostain muusta kuvia - mutta sitten jos koittaa kuvata itse kissaa, ei kyllä huvita poseerata pätkääkään :D

      Poista
  5. Vastaukset
    1. Siis aivan mahtava, kiitos vaan sinulle loistavasta parivalinnasta!

      Poista
  6. Ihan mahtava paketti! Itsekin tykkään 15 cm puikoista paljon enemmän. Haluaisin kyllä itsekin kokeilla SNY-rinkiä, pitää yrittää olla hereillä kun seuraavan kerran haetaan osallistujia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Joo, mun mielestä niillä on paljon helpompi neuloa, 20-senttiset on aina tuntuneet omiin käsiin liian pitkiltä ja olin onnessani, kun reilu vuosi sitten löysin 15-senttiset puikot - sen jälkeen en ole muun pituisia sukkapuikkoja käyttänytkään. Mun piti osallistua jo viime syksynä, mutta meni ohi - nyt kyttäsin ja odotin tätä koko alkuvuoden ja olin kärppänä osallistumassa! :D Kannattaa liittyä FB:n Käsityöblogit-ryhmään, ellet ole siellä jo, siellä näistä vinkataan hyvissä ajoin!

      Poista
  7. Kuvaustilanne näyttää niin tutulle, meillä tosin tassujen tilalla on kahden muksun kädet, peppu tai vilahtavat varpaat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin no näkyyhän tuolla yhdessä kuvassa nuo Huitulan varpaatkin :D

      Poista
  8. Ihana paketti ja miten hurmaava kuvausassari sulla onkaan!
    Mukavaa keväättä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näitä assareita kyllä riittää, välillä meinaa mennä vähän hermot mutta onneksi ne on sentään söpöjä kaikki! :D Kiitos samoin sinulle!

      Poista
  9. Onpa tosiaan ihana paketti! Oon meinannut ostaa tota lakritsi-teetä joskus, mut sit se jäikin hyllyyn kun en ollut varma tykkäisinkö siitä.

    Onnittelut Lululle!! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on ollut tota ennenkin, ollaan miehen kanssa molemmat kovia teen juojia ja tykätään kyllä :) Lulu kehrää ja kiittää!

      Poista
  10. Ompa ihana paketti. Ja ihana tuo munien värityspaketti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on, mä vähän salaa suunnittelin että omisin ehkä itse toisen munan... :D

      Poista
  11. Ihana paketti! Muakin kiinnostaa toi lakritsi- tee. En ole koskaan kuullutkaan moisesta. Onko se salmiakkista maultaan? Pitänee ostaa miehelle, taitais olla hänen makuunsa. Vaan mistä sitä voi ostaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon ostanut kauppahallin teekaupasta, mutta tuttuni oli löytänyt ihan ison marketin teevalikoimistakin. Maku on hyvin miedosti lakritsinen, tuoksu on voimakkaampi. Enemmän se siihen lakritsiin menee kuin salmiakkiin, mun mielestä sopii yllättävän hyvin mustan teen makuun :)

      Poista
    2. omaan silmääni sattui citymarketin hyllystä ja tipahti koriin =) sny21

      Poista
  12. Ihana sininen väri!

    VastaaPoista
  13. Oi, tällä blogilla on ihan älyttömän suloinen nimi! ♥

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit